110602 en minut i taget

Vi försökte så gott vi kunde, det gick rätt bra faktiskt. Började med att jag la mig i soffan med pappa tidigt i morse, det var lite blött på mitt lakan... Sen vaknade farfar till och efter frukost lekte jag lite med barnen på gården och sen cyklade vi till fotbollsplanen och spelte! Så roligt det. Jag påminde pappa om att vi glömde frukt och vatten, så vi gick och köpte en melon, jag fick hela biten, bara att tugga och drälla... Efter en stund i trädgården i vagnen så vankades lunch på forum med farfar, korv stroganoff, följt av piggelin... Farfar köpte fika som vi klämde hemma i det nya köket utan vägg, och sen fick han vila i soffan, pappa och jag stack och cykla. Vi hittade parkettlack och självlysande väst till mig! Sen drog vi till tia i järla och kolla läget i nya hemmet, det blir roligt att vara barnvakt där! Vi kan cykla dit! Lite lek i lekparken där, lite lek inne och ute hemma, för att avsluta med välling med pappa bredvid och farfar bredvid honom, precis som i morse. Sen läste jag för pappa och somnade, efter att ha vaknat till som hastigast när farfar bankade på locket till lackburken i köket... Han är tokig han farfar... Precis som han morfar, vad är det med dom!... Men dom är roliga bara därför... För att inte tala om mormor och farmor, don´t get me started... Tack för att ni finns, jag är lyckligt lottad! Melon-E!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0