110604 vem behöver gran canaria

Efter en lite rörig natt där jag slumrade nån timme i soffan med pappa så kom morgonen och jag bestämde att jag ville ha kjol till att börja med. Pappa och farfar gjorde sig iordning för att åka och hjälpa tia och anders att flytta, så jag var duktig och lekte på egen hand lite grann, men visst satt vi och målade en stund allt tillsammans. Då dök farmor upp och vi hade några härliga lugna timmar med lek med sånt som var i absoluta närhet. Mötte pappa vid bussen, jag såg honom i fönstret på bussen och efter att vi båda slocknat en halvtimme i soffan på varandra under eftermiddagen, så tog vi oss till mcdonalds där jag alltmer bara koncentrerar mig på köttet, mjölken och äppleskivorna och det är ju inte dumt. Där finns en så rolig rutchbana, och vi hade preppat med bra glidbyxor och strumpor för bästa möjliga fart, jag skrattade hjärtligt. På väg hem fick jag "spel" och skulle leka som de stora barnen vid duschen i parken. Försökte kasta vatten på pappa i en hink och skitade ner mig härligt. Som final så doppade jag mig i poolen hemma som farmor och jag lekt i, och lyckan var total. Jag halkade dock på parketten inne förstås av blötan, så inget gott som inte för nåt ont med sig, eller hur var det... Jag, farfar och pappa kollade lite laban, sen var det hej för idag, denna ljuva sommardag, ladda batterierna gott folk, snart åker galonbrallorna på igen... E


Kommentarer
Postat av: famo

Ja vilken härlig dag, vi hade du lilla *-öga.

Du berättade för mig att pappa kallar dig för "Blomma" och att om du inte hade mamma o pappa o mig så skulle du vara ensam. Men vi kom fram till att du hade en mamma o en pappa o mormor o morfar o farmor o farfar o Leo o Anders o Anders o Tia o Karin o Rasmus o Anita o Allram o Chet. En STOR familj som älskar dig JÄTTEMYCKET så det var ju bra.



Kram från farmor Joa.



2011-06-05 @ 12:13:30
Postat av: marju

hej esther, farmorär hos mig idag o hämtar en bänk till pappa kram marju

2011-06-05 @ 18:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0