110608 not my most shining hour

Men, dagar går upp och dagar går ner, det viktiga är att man älskar varandra. Pappa hämtade och jag dröjde mig kvar så länge som möjligt, man kan alltid gunga mycket mer. Sen ville jag ha glass på väg till forum, det var dags att handla på lite, pappa köpte present, NYA BLÅA SOLGLASÖGON! Ok sa pappa, men efter maten. Neeeeej sa jag förstås, åt glassen och somnade stenhårt på forum. Jaha, hem igen med mig sovandes, inte en bomb hade väckt mig. När jag vaknade sa jag neeeeeej, jag vill gå till forum och äta, det gick tydligen inte, inte roligt alls., En kiwi fick mig hastigt på gott humör. Pappa hade köpt ett jättefint kycklingspett i charken på konsum, men jag ville först inte ha förstås, för jag hade ont i magen för att det kurrade... Jag var hungrig sa pappa, men det la jag inte mycket vikt vid, jag ville för övrigt heller inte dricka vatten. Jag ville cykla. Ok sa pappa, vi cyklar lite, och efter 30 meter ville jag äta. In igen, åt faktiskt lite av det goda kycklingspettet, och det slutade kurra. Sen ville jag ut igen, till sandlådan, timman började bli sen, fick tårta på en gårdsfest sen in igen. Där ville jag vara bebis, sen ville jag peta nappen innan tandborstning, allt för att slippa tandborstning, blev ledsen när pappa sa att vi faktiskt ska borsta tänderna och att han tycker det är tråkigt att behöva tjata varje morgon och varje kväll om detta. Sen piggnade jag till och sprang gatlopp i lägenheten, vi petade alla nappar vi hade, sen gick vi in och försökte sova och 2120 somnade jag till. One of those days folks. Vi kramades och klappades mycket innan jag somnade. Skönt. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0