110626 midsommarfinal

Jag har haft helt otroligt härlig midsommarhelg med mamma i norrtälje med ett par andra familjer och barn. Jag har haft så roligt, lekt så mycket, badat så mycket, varit så närvarande och rolig och klok och betraktande osv att det är svårt att beskriva mig vad jag förstår. Mamma får väl berätta för er. Men undre bilden ger er en "bild" av hur jag jobbar... Väl hemma så mötte farmor, tia och rasmus upp då pappa fick möjlighet att testa hand och revben i första sommargolfrundan med farfar, anders och ted. Och det gick bra. Så nu planerar de för familjemästerskapet, och tycker jag att det är roligt en vacker dag, så vet vi en grej, jag kommer ha vänsterklubbor, kolla när jag drar till med bandyklubban... Vi hade det riktigt roligt och gjorde en massa grejer, till exempel så visade jag rasmus alla mina gosedjur och vi läste lite bamse, körde sandlådan osv, sen kom pappa och kramade mig, men han hade så bråttom att jag faktiskt frågade varför, och det var nåt om bilen och mammas rygg och hur det nu var, men sen kom han hem och så åt vi gott allihopa. Sen blev jag allt tröttare, det var en kort natt, jag åt fläskfilé och tzatziki kl 21.40... Så jobbar jag! / E


Den lille vackre underbare fantastiske havsjäntan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0