110629 idrottskväll

Men det började i soffpotatisåkern... Däckade strax efter fem och sov en halvtimme, jag kunde legat där fortfarande om inte pappa väckt mig. Sen var det simning på schemat, jag sjöng till och med simma simma simma... Det var varmt men jag frös lite i blåsten, hängde trots allt kvar rätt länge och skvätte mycket vatten på pappa. När jag torkat till var det dags för bollsport, och den gamla landåklassikern "kasta studsboll på pappa från en hög plats så den helst träffar honom och sen att han inte hittar den så jag skrattar så jag kluckar", ni vet... Vi höll på ett bra tag men det klibbade med nakenfisskinkorna mot den nya vita pallen så jag fick hoppa ner. Då började gymnastiken och vi har en fantastisk hoppvolt att visa er! Det blev också nån form av isdans i par, utan is och skridskor, men goda piruetter. Avslutade med hopp och kullerbytta i sängen för att sen mysa och gå mot en snabb läggning, jo ni, gomidda på den... E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0