110309 back on the bibble

Pappa noterar att jag är om möjligt ännu mer förklarande, resonerande och ifrågasättande, på ett positivt sätt, än normalt. Det kan handla om att jag vill ha bekräftat att jag gillar blått och rött bäst till exempel. Vi tog oss till forum för lite kyckling och ris, jag sa att jag kanske skulle prova den röda paprikan, men hoppade av det, men åt som fanken. Sen hoppade jag rejält på bibblan och lyssnade på något obegripligt som ni ser. Handlade lite smått, jag drog korgen runt om på konsum, det var rätt roligt, men sen var jag så slut att vi gick på nalle puh direkt efter vällingen. / E



Kommentarer
Postat av: famo joa

Så roligt att se dig på bloggen igen lilla *-öga.



Du ser ut som världens vackraste blunddocka.



Kram från Famo

2011-03-09 @ 22:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0