111110 jag kanske bär mystikens krafter

Kunde inte somna idag. Som igår fast värre. Ändå var så väldigt trött, från dagishämtning till kväll, försökte leka men orkade knappt, höll på att somna i soffan efter maten, vi bytte om vid halv sju men i skrivande stund, nu i pappa säng, har jag fortfarande inte somnat, men pappa sa att jag måste börja träna igen på att somna själv, för nu somnade jag inte på en timme med sagor och sång osv. Men det går nog bra den här gången. Första gången sprang jag ut i köket när pappa pysslade och hade tankarna nånannastans och skrämde livet ur honom som i sin tur skrämde livet ur katterna. Nåja, det gick bra. Det kanske är fullmånen jag har kontakt med. Finns det hemliga krafter i mig? Nej, nu får jag lägga undan datorn och somna, tänka på hur bra allt är. Lilla E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0