111118 en liten krigare

Jag brukar babbla om att jag är lite trött ibland efter dagis. Men hujeda mig, idag slog jag rekord, men jag hängde i ändå. Men med tanke på att jag vaknade kl 0500 så var det inte så konstigt... Klev först ut från mitt rum vid midnatt, såg knappt, men pappa lyfte in mig i sin säng, och sen fick jag 5 timmar till. Nåja, badade idag och visade alla att jag kan åka rutchbana själv! Doppade huvet lite väl mycket bakåt en gång berättade jag för pappa, men det gick bra, jag klarade det. Vi tog oss till tempo, jag på pappas axlar med cykelhjälmen i handen "jag kan ta den", sa jag när jag såg pappa fick lite väl mycket med bolle, leksaksbil, liten fotboll och själva cykeln liksom... Hursom! Åt ett nytt chokladgodis med färglatt papper runt, jag tror jag kommer få se sånt till jul... Hemma åt jag några bitar, åt upp paprikan, sen var jag på väg att somna rakt upp och ner i min Messi-tröja. Sagt och gjort, tjugofem minuter senare hade jag bytt om, borstat tänder och hår, fått välling, gosat, och somnat till Puh. Puh... E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0