111003 mamma pappa barn

Mamma har ju haft tjejhelg och vi har inte setts så mycket så vi kom fram till att vi skulle äta och leka ihop ikväll hos mig och pappa. Vi två cyklade båda från dagis och där dök mamma upp bakom häcken. Jag drog upp ett häftigt lektempo där en grönsakspaus kom till pass i soffan. Sen andra lekperioden, vi vände upp och ner på rummet, medan pappa fixade mat. Sen satt vi där och gafflade på alla tänkbara sätt och hade det gott. Tredje lekperioden blev till pussel och papp och sen slog tröttheten in och det var dags att avrunda med att sparka hem mamma i baken på uteplatsen. Sover för andra kvällen bredvid pappa, nåt jag bara fått för mig kanske, men så vill jag ha det just nu. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0