111008 sött trött, först...

Jag sover alltså från 1900 till 0720 i sträck. Är gäspig, hostig och gnuggig i ögat på morgon och fm, men  glad förstås, ni känner väl mig, sen sover jag gott efter att ha köpt skridskor, kolla nedan vetja, vilken grej det blir på måndag med dagis, jag stod så stolt i dom i affären och visade balansen, och ätit hamburgaren på forum . Var även lite groggy under eftermiddagen på bion bland annat där vi njöt av tecknad film, jag har en bok av samma sak hemma, mycket märkligt. Jag log stort när jag fick se nalle puh också  levande på film, honom ska vi se senare i höst. Efter att ha trivts hemma på gården en stund, med mössa och vantar, så gick vi till mamma för fika och fortsättning, och tror ni inte jag blev allt piggare… Det var nog en förkylning som gick ur kroppen, hoppas det. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0