111015 En sockersöt bagare här bor i jarla

Mycket kak och bak idag. Började igår när farmor och jag meckade med en tårta. Satte grädden på moset idag kan man säga. Vi hade en mysig morgon och förmiddag, och även efter lunch, på gården, spelte boll, och trivdes. Ras, farmor, tia och anders kom förbi på fika och åt min tårta och mina bullar, om det var dagis eller från väsby blev vi osäkra på, dom ser ju rätt likadana ut, jag har ju min stil… Det var roligt att kolla in rasmus, han verkar tycka jag är kul, och han är ju kul. Emmy på gården tittade förbi efter lunch på gården och jag fick en godisbit av henne! Och helt plötsligt kom mamma! Efter lite häng så åkte vi till väsby för mer bak och kok och stök och bök. En god lördag. God kväll. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0