111030 pulkaträning

Vi kom på en kanonidé i förmiddags när vi lekte inne hela förmiddagen. Vi band ett snöre i gröna säcken och jag for fram som skjuten ur en kanon, och säkert var det, jag satt närapå som i en airbag! Farmor kom och vi tankade några timmar. Pappa åkte på en brunch hos vänner och vi fick tillfälle att skoja lite ett tag härute och inne med allt möjligt pyssel och papp. Farmor fick också dra pulka lite… Sen lagade farmor bamse i ansiktet, han hade fått en skråma där också. Och hur många hundratals gånger jag hoppat upp och ner i sängen idag, vet jag inte, men ett svårtslaget rekord blir det. Kanske därför jag somnade till nalle puh i pappas säng redan 19.10… E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0