110907 the most beautiful girl in the world

Det är många. Men bland andra jag. Vi kom på det mamma pappa och jag idag. Hursomhelst. Farmor hämtade mig idag, i min nya fina blus. Fixade grönsaker och kattmat på tempo, ett måste men trevlig utflykt. Jag och emmy på gården lekte kurragömma med farmor och vi lurade henne så fantastiskt men så kom pappa med vespan och det blev lite splittrat... Hemma fixade vi till mat och skojade, satt i soffan och slevade, sen skulle pappa iväg igen och äta mat med stora och lilla micke och jens, klara och isaks pappa. Skönt. Då fick jag och farmor en stund. Och tror ni inte att jag visade farmor hur man duschade, och jag tvålade mig fint, med badskum visade det sig... Men detta med duschen är en hemlis, säg inget till pappa. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0