110925 grönalund familjestund

Tankade mycket familj i helgen, med start med farmor i fredags, häng med ras’, tia och anders igår, och mormor, morfar, leo, anders, karin, och mamma o pappa förstås, vilka två jag firade ”sommarfinal” med på grönalund, äntligen! Jag var eld o lågor och var en lyckans bärare hela tiden, som om lust och glädje sitter i mina gener, ALLT var härligt! Och i väsby fortsatte jag som den virvelvind jag var på grönan och snurrade upp allt och alla där, och åt t ex lite rökt sik vid det stora nya jättemiddagsbordet! Jamen rökt sik! Och kött och makaroner… Gick inte på potatisgratängen, tyvärr, förstår jag missa nåt. Svårt att återge alla skratt och kommentarer från idag, ni får föreställa er med bilderna. Jag skrattade mig ända in i sängen, t o m trött i bilen på väg hem skrattade jag åt allt vi gjorde. En bra dag. Igen. E  

Livet på toppen!


En tur med Dumbo.


En gyllene pinne.


I Pettssons och Findus hus. Dator?...


Pettsson och Findus...


Bekväm i en tekopp.


Jag rattar min färd rätt bra.


"Det smälter i munnen!"


Den här äppeldesserten också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0