110930 rasmus en tuff en

Träffade ras' ikväll. Min lilla kusin, en tuff en. Ska vara med och göra grejer hela tiden, kanske var jag så själv, men det är kul att se hur mycket en sån liten vill men inte kan. Vi åkte ner till järla för att möta ras, anders och farmor, tia hade fått åka till badhotellet som pappa och jag var på och hade så kul. Jag satt i soffan och stöttade upp så bra jag kunde och han drog och slet i mina fingrar, i mitt hår, och skulle smaka på mig och hade sig, jag bara log åt den token. Sen åt jag en rejäl bit amerikansk entrecote och svampsås, frågor på det! Var väl lite trött efter veckans slit men hängde i, hade ett mysigt samtal med pappa på väg och i väntan på bussen, och somnade hemma sen strax innan halv nio. Imorgon ser det ut som att jag ska hänga med stora kusin leo hos mormor och morfar, hoppas han inte drar och sliter i mig som rasmus!... Men han brukar ju vara snäll :-). E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0