120416 flyger på vingar av glädje

Stora e och jag stod och hoppade av tok för vi ville leka efter dagis, och sagt o gjort, det blev ett par timmars fullt ös, i varje rum, i varje hörn, med varje sak vi kunde hitta. Från sminkning (målning i ansiktet) till hoppande i pappas säng (bassäng med hopptorn...), och däremellan kattklappning och filmvisning. Var lite seg i starten men tog mig och vi blev galna och glada. Pappa Peter kom och hämtade men vi var inte riktigt klara utan gasade på, vi kunde inte säga hej då ordentligt, jag fick skrika heeeeejjj dååååå från uteplatsen, så högt ifrån jag kunde, och jag tror dom hörde ända till nacka forum. Sen hade vi en gosig stund med många härliga tankar och jag blev nyfiken på jordglobsbadbollen och var saker och ting låg, var tigrar fanns, var jag varit, var nord och syd är, och med krakel spektakelsagan och trumman som rullar runt jorden så knöt vi ihop säcken. Tack för idag. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0