120426 hemma hos

Har en ide om det varje dag i princip och det är svårt för pappa att stå emot mina blinkningar som oftast. Så idag ringde lilla Mats till stora Peter och så gick vi dit allihop. Hon trollade för mig och underlaten folke sjöng, det var pannkakor och så målade vi på en liten dator med fingrarna. Rätt smidigt men man blir ju inte kladdig ju! Jag studerade också på håll stora es framfart och hennes syster, så där som bara ni ser att jag gör ibland när jag för mig själv undrar hur och varför liksom. Vi tackade och tog oss hem i regnet med både landå och dilibolle. Jag höll i golfparaplyet och det såg ut som en liten folkvagn som kom körandes. När pappa läste puh så somnade jag in i andra meningen. Även om jag ville pappa skulle ladda med två böcker, just in case... E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0