120427 kalas hos ras'...

Vi var förstås ute i eftermiddags när det var så skönt. Jag såg pappa innan han såg mig för nån stoppa honom och när han såg mig såg han mig kolla in honom. Sen kram förstås. Efter mycket hitochdit kom vi fram till att det inte blir dagis på valborg utan hos stora e som är hemma så det blir några timmar med henne helt enkelt. Mötte Emmy på gården på tempo innan vi åkte till Rasmus och dom, eller min bebis som jag säger. Plockade upp lite silverstenar på vägen. Anders fyllde år och vi hade ett mysigt roligt och fint kalas. Jag följde ras hela tiden och jag får allt mer koll på honom. Min bebis som sagt. Efter god middag där jag provade vacker fisk och avslutade med varm korv så hängde vi ihop en stund och det blev väl nån godisbit. Skrattade kluckande vid vår busshållsplatslekskurragömma och hemma gick det kvickt och fint. Somnade som en liten docka. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0