120429 livet på en pinne i jarlaberg

Jag mår så bra här. Bra va! Mamma och jag besökte Emmy i gustafsberg och vi tränade cykling. Sen frågade pappa om bad, jag surra om skridskor, vi prata om nackagänget, men vi kom aldrig loss, jag ville bara fånga ögonblicken hela eftermiddagen i jarlaberg. Med tokiga följa John leken på gården, maskletning, basket träbuss och lekparkslek på skolgården där vi inte varit så mycket, i en lycklig evighet. Glasspaus på tempo och fotbollstittande i en timme! Jag var så sugen att vara med. 06orna tränade och där var Lea och isak från dagis med. Rullade min basketboll då och då men drömde mig ut på planen. Nästa vår är det 08ornas tur att prova. Då! Så får jag träna själv tills dess. Klockan drog iväg och då kom stora e förstås. Hennes syster skulle spela. Men efter lite gungande förstod jag att det var dags. Väl hemma på gården ville jag stanna kvar ytterligare en stund och suga ut det sista medan pappa fixade inne. Det var en sån dag bara. Sen var jag så slut att mat och dusch inte var nån hit. Men efter var det så skönt och mysigt och jag somnade så mjukt och lätt. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0