120801 eriksgata på eriksdalsbadet och vila i väsby

Vi tog tag i det. Solen sken men höstvindarna ven. Så vi klippte eriksdalsbadet som om det inte fanns en morgondag. Jag ville ha matsäck och specifik sån. Ägg macka banan korv ketchup nektarin. Vi åt kvart i ett, jag kunde inte sluta bada men jag förklarade mitt hungerlätesstön mycket tydligt när det var dags. Till min glädje såg vi Rasmus tia och farmor på vägen som hastigast. Sen brakade vi hem för det visade sig att Väsby hamnade på programmet och det var inte dumt. Jag fick t ex övervaka kattungarnas mat. Skansen, Kolmården, Furuvik, det finns ögonblick på hemmaplan... En kall men väldigt varm sommardag, igen :-) E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0