120803 sommarcirkus

När det regnade så kom det sol och när solen kom blev det regn, vi visste inte ut eller in. Så när vi såg bio efter att ha mötts hos mamma blev det helt plötsligt sol och när det var sol och mysigt hemma ute med tjejerna kom det regn. Osv. Bion handlade om cirkus, så passande. Hemma körde vi igång vattenkrig ironiskt nog pga det fina vädret och vi lekte på med alla gårdslekar och när det var som bäst kom regnet. Då gick jag med Moa och tuva hem en sväng, kul, första gången. Sen hade pappa och jag en glad fredagsmiddag med bus och mys och jag somnade till slut i pappas säng, jag ville det idag helt enkelt. Man måste röra om i grytan ibland. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0