120805 gäddskräck

Har fått gäddor på hjärnan. Drömde till och med om dom inatt. Kan bada på eriksdalsbadet, nacka simhall och havet där mamma och jag badar förklarade jag, men sjöarna runt om oss går bort. Just nu. Är en övergående kort fas om vi analyserar lite, och det gjorde vi där ikväll och jag tror jag fick saken klar för mig. Men ändå. Började dagen på dili med lugnt pyssel sen kom pappa och på landå hängde vi på gården med gänget. Sen kallade rasmus och vi hakade på för ett par timmars trevligt mys med utelek där både farmor och farfar dök upp också. Jag var t o m lite barnvakt och pysslade om honom. Men jag gick samtidigt och väntade på stora e´s comeback till jarlaberg som jag blivit informerad om och efter barnvakteriet fick vi läge (efter att åkt förbi finntorp och plockat upp farfars present, en ny bra smurfsöt vattenflaska till dansen eftersom den andra pajat), så det blev middag och härligt lång lek, mycket ute på vår älskade dagisgård, innan vi for hem för kvällningen. Somnade kvickt, det var sista sommarlovsdagen och jag förstår att nu är det andra lekar på dagarna igen. Härliga tider, dom med! E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0