120811 vila i dvala

Gick iallafall fram till eftermiddagen i lite dvala. Inte färdigsoven men nöjd och glad i stunden om än passiv. Behövde väl ta det lugnt bara. Ni vet när man går i egna tankar, inte hör så mycket, startar en del, avslutar lite... Det gick inte fort men vi pysslade oss igenom morgon och fm, tog en burgare, kollade in barnen vid långsjön där vi ska bada en dag. Stora Micke var där med familjen och jag hälsade på Filip och Fabian, fick kaka av Sara och saft av Micke. Sen mötte vi mamma på lunchkalas med gisela i jarlaberg innan vi for till Väsby. Jag tog en lur och vem vet, kanske jag mormor och morfar hoppar upp och ner i sängen just nu som jag och tjejerna igår... E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0