120812 lille katt lille katt

Ja jag var lika söt som både Ida när hon sjöng sången i Emil och kattungarna i väsby när jag rådde om dom igår och idag. Jag rådde också om mormor och morfar och dom rådde förstås om mig med. Ett härligt dygn där som avslutades med en ytterligare lite krabat, lille rasmus, som inte riktigt är lika lätt att pyssla med som kattungarna, man får göra på annat sätt, men vi har bra teamwork vi också. Till slut hamnade jag och farmor på gården i järla själva en stund och efter god middag där jag nästan somnade, och att ha premiäråkt med farmor i hennes bil  (det var spännande) så blev det gården hemma med kompisarna en stund, trots att jag egentligen borde lagt mig, men hur säger man nej till mig… Somnade dock strax efter åtta, så det borde gå vägen imorgon, och då är alla tillbaka på dagis! E (SE BILDER NEDAN)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0