120830 trött tiger

Ja jag satte mig bredvid soffan mellan sackosäck och Bamse och sa jag var trött, men jag hängde i och cyklade t o m till dagis idag. På dagis hade jag ramlat vid gungorna och skrubbat pannan lite, men jag hänger i, eller studsar på, som tiger i nalle puh. Och med till kompis Denise ville jag. När pappa hämtade ville jag hem snabbt även om jag haft kul, och jag fick åka båge, det är så kul även om vi bara puttrar. Hemma tvättade jag händerna och skulle dricka. Då tappade jag plastglaset så bolle blev blöt och jag grät högt. Snabba ryck gällde, välling och pang pang och när ior lärde tiger hur man leker puhpinnar var det dags att luta sig för natten. Å va skönt. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0