121206 Pippi Almström

'ung och stolt jag är en krigare' sjöng tydligen nån Eva Dahlgren och pappa tycker det stämmer in på mig, vid sidan om ängel, prinsessa, blomma and all that jazz... Jag hade cirkusuppvisning med brutet nyckelben, om än ej felställt. Det inre mod som kräver det hoppas jag få glädje av i livet, även om man inte ska ha ont. Jag ville verkligen detta men överansträngde mig förstås, tacka fanken, så jag hade bra ont imorse. Satt på pappas axlar ner till gamla värmdövägen för buss till sjukan. Där var jag så klok och förklarade själv för doktorn. Jag ville inte ha nån spruta och fick ingen heller... Livet går vidare, lite försiktigare ett par veckor men sen kör vi igen. Häng med! E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0