121216 gott och blandat

Vi var inne mycket. Vi var ute rätt mycket. Jag gick ut till gänget men då gick dom in för dom var klara. Pappa såg min min och snabbade sig ut. Vi hamnade till slut i pulkabacken för några varv och for till hamburgare. Sen till Ica för en fin liten oborstad gran som nån ställt åt sidan i en driva. Väl hemma, jag behövde förstås en glass på tempo, så klädde jag med stor fröjd och fick total frihet. Så bra det blev. Sen hoppade jag hopprepsvagga så jag klämde ett helt glas vatten. Ja och så lite spel och pyssel på det så var det inte så konstigt att jag tog initiativet till sovrummet och somnade snabbt med pappas tumme i handen. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0