121221 vi håller jul

Som hantverkarna säger. Dagen började med både mamma och pappa på plats som skulle få veta av fröken Marie hur det går för mig. Och det går så väldigt bra så. Pappa hämtade men jag och Britt fick gå ut ihop för pappa och fröken markus grävde fram Isabells bil som fastnat i snön så vi hade och stå i. Jag såg en gul pulka utanför tempo och tänkte på Svea och hon var där och kommit hem från bermudas! Det var kul vi kanske leker imorgon. En annan kul grej ikväll var att mamma kom förbi och vi snackade lite strunt i soffan, tuggade kycklingben och chips osv. Kom dock inte till ro på en stund och ville leka helt plötsligt efter vällingen som om jag ville dra ut på kvällen för jag inte tänkt klart. Jaja, jag tänker kanske väl också på saker och jul och slut på dagis ett tag och mamma och pappa och allt möjligt. Och det kan jag väl få göra. Jag tänker ju så bra som det verkar. Jag somnade efter tre rader Bamse med pappas hand på min panna. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0