121230 vid en rink vid skärmarbrink

Globen... Disney on Ice! Jag och pappa hakade på stora e och hennes mamma till jättegolfbollen! Vi satt jättenära och jag satt med öppen mun hela tiden. Oj vad dom har tränat sa jag till pappa. Oj sa jag när jag blev varse om globens rymd. Vi fick se allt. Ni får se filmer med pappa. Jag och stora e med storasyster sarah lekte hela eftermiddagen. Först hos stora e och sen hemma på landå. Vi blötte oss rejält på gården först och sen var det byxbyte och varm choklad. Sen lite blandat med hopprepets glädje på slutet innan vi gick över till dili för söndagsmys där jag och mamma dansade ut julen. Imorgon dansar vi in nyår med start på Nacka ishall. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0