120208 frisk, på tias fölseda!

Det firade jag med att rida på en snökamel på landågården! Dagen var feberfri och jag hade så mycket att ta igen att jag inte vilade på dagen och jag ropade tack pappa för att jag fick känna på den fina snön igen innan maten. Ja la mig ner och närmast kramade snön som om vi inte setts på länge. Skrattade åt allt jag gjorde under den korta tid jag tumlade runt, där jag alltså hittade en kamel på gården. Väl inne gick det 'supersnabbt' som jag skulle kunna sagt och jag log i sängen inbylsad i täcket som bara jag kan bylsa in mig när vi summerade att jag kommer träffa farmor mormor morfar Rasmus tia och Anders de närmsta dagarna! E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0