120218 i min egen värld

Kom lite ur rytmen med en tidig start. Jag var glad hela dagen men en smula dimmig i närvaron. Hörde pappa hela dagen men valde bara några tillfällen att svara. Tänkte mycket tittade mycket och hade inte plats för att surra så mycket. Men visst hade vi en kanondag ändå med mys och skoj hemma, en fika med Anders och ras, han blev så glad att se oss att jag väcktes av hans rop. Sen dansen förstås som jag gillar så, och en burgare på forum, pulka med stora e, fika och lek hos stora e (jag är så himla klok och överseende i leken, förstår att barn är barn, jag som bara är ett barn) och så landa hemma hos mig och mamma ikväll. / Mäster Esther


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0