120219 fredagsgodis är inte lördagsgodis

Vi gick hastigt igenom veckan som kommer och när vi kom till helgen ville jag prata om hur vi skulle få till det med godiset och jag ville reda ut begreppen. Annars lyckades vi med en dubbeldag som både innehöll bio och bad. Dagen började hos mamma där jag hjälpte henne laga lax. Sen kom pappa och jag tog en taktiknap innan bion. Mästerkatten hette den och var rätt rolig men också konstig med väldigt mycket fantasier, liksom saga i sagan, vi hängde inte med riktigt men katten såg ut som allram! Vidare till badhuset där jag på vägen sa att jag ville se Marcus på dagis spela hockey och det skojar hans mamma och fröken Marie om att vi ska tjata på våra föräldrar om. Och så bad då. Som jag lever upp, jag ler och skrattar precis hela tiden. Sen satt vi i bastun, jag låg t o m på handduken en stund, det är så skönt. Och dusch, det är en fröjd sedan länge. Så det var världens mysigaste renaste tjej som somnade till sagan om gubben lycklig. Och pappa somnade lycklig intill mig. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0