120223 farfarsflingor

På tempo såg jag en bekant paket som vi inte haft på länge. Farfarsflingor. Kellogs red berries. Säg det på skånska. Det låter roligt. Jag hojtade till och vi fick med dom. Annars var jag väldigt glad över alla djupa fina vattenpölar vi hittade och i parken var det nästan en liten sjö där jag försökt bringa ordning bland de små isflaken. Det var ljuvligt och jag blev imponerande blöt. Den sjön luktade lite så duschen hemma var välbehövlig och så skön att jag ropade ut det högt så pappa skulle höra. Jag var riktigt trött så vi gjorde en tidig kväll. Det var lika bra att sova så snart som möjligt sa jag för jag längtade efter att äta farfarsflingor, och då blev det ju närmare i tid om jag somnade kvickt. Och den lite annorlunda längtan lyckades jag alltså förklara hur lätt som helst. Efter ett kul snack om bokstäver och svenska somna jag gott till min nalle puh. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0