120228 i startblocken

Det var en lång laddning hela dagen idag inför dagis imorgon. Saknade dom sa jag. Mamma och jag myste hemma och sen hittade vi lite nya fina tröjor på forum. Sen hjälpte jag pappa och Anders med riktiga rejäla tag och fixade iväg pappas mc med släp från slottet som jag har full koll på nu, till Gröndal där det fanns massa moppar, och några rosa! Sen åkte vi hem med den igen och fick med Anders lagade också. Jag slet och drog i repen och jag stod så fantastiskt stilla på trottoaren, jag förstod att jag inte kunde springa runt. Blev allt tröttare men hängde i och avslutade hemma med en fin målning på grillbordet utomhus innan ridån gick. Gott. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0