1120112 jag fyllde inte idag igen tyvärr, men mamma

Slog lite uppgivet på skoj med armarna i morse när det slog mig att min födelsedag var över, att det var nån annans tur att fylla år idag, men det var ju mamma så det var rätt spännande ändå, och vi kom överens om att gå förbi diligensvägen efter dagis och busa lite. Sagt och gjort, vi knackade på, i varsin overall, min svart, pappas röd, jag sa att mamma skulle smälta av att se oss båda i overall, jag tror jag menade smälla av, men hursom, hon smälter när hon ser mig ju så det stämmer ändå. Jag tog lite fokus från henne med min mat och mina upptåg, men sen gav jag henne en rolig ny mugg jag pekade ut i en affär med en ekorre på där svansen var handtaget, bra till sin nya kaffemaskin, och ett kort där jag skrivit, tokig i dig mamma, eftersom det stod nåt om nuts about you på muggen, pappa förklarade. Sen lekte jag i pappas stora overall, både hos mamma och mig och pappa och mig, det var för himla festligt, som i en liten grotta, och jag ville bäras runt i evigheter. Men somnade på en ögonblick. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0