120102 snabb mjukstart på dagisåret

Mamma och jag sov till tjugo över åtta! Var väl lite off time från nyår men hej vad det gick snabbt till dagis till niosamlingen. En lugn dag med hälften av barnen flöt på liksom regnet därute... Pappa hämtade lite tidigare och vi handlade kattmat och jag satt sådär skönt på axlarna och kopplade av. Hemma myste vi bara hela tiden och småsurrade lite skönt om ditt och datt. Det har ju gått in i en sån fas i livet att jag börjar bli riktigt bra att småsnacka om saker. Tog en lång dusch och duscha har jag blivit en mästare på alldeles själv. Jag förklarade varje moment för pappa. Att man t ex måste tvätta magen noga innan man tvättar under armarna. Satt sen som sänd från himlen i soffan och sen tog det inte lång tid innan jag somnade till en ny bamsesaga. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0