120602 trevlig blåsdag

Så sa puh, så säger jag nu. Men man kan ju ha kul ändå, även ute! När jag summerade dagen helt matt i sängen, kan det roligaste vid sidan om besök av Isak och klara i eftermiddag, varit när vi sprang fort till bion i sickla från bilen och hoppade högt och långt över vattenpölarna. Jag tjöt av skratt. Innan vi drog till bion myste vi hemma och njöt av vädrets skådespel. Klippte en hamburgare och laddade för en barnfilm om att vara snäll mot naturen. Raskt hem för trevligt besök där jag visade isak och klara hur det funkar på landå. Med en korv med bröd landade vi mjukt på kvällen, även om jag spratt till och skulle dansa och gå catwalk mellan kök och sovrum. Jo, och så skrattade jag högt, och njöt, av min placering av pottan utanför toan, i hörnet vid byrån. Jag satt t o m där och sjöng för mig själv när jag spelade lite på pappas telefon. Sen reste jag mig med ett snygga röda streck i rumpan i form av ett hjärta... E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0