120607 en dag på farstukvisten

..eller vad det heter. Jag var iallafall hemma från dagis med mamma för att sen få sällskap av mormor och morfar. Sen for morfar och mamma åt olika håll så jag och mormor pysslade på och myste tills pappa kom. Vi hade fixat så fint på uteplatsen och det var en härlig dag misstänkte pappa, jag var ett glatt yrväder när han kom. Fick med grejer som ska med i viggsöväskan, ska ju sova borta fyra nätter i år igen med dagis! På landå fastnade vi på gården, vi är ett riktigt tjejgäng som tycker det är spännande att hänga med varann. Sen duschade jag av mig och vi kollade packningen en sista gång. I sängen pratade vi om drömmarnas land och vad man kan drömma om. Viggsö eller lejon till exempel. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0