120610 euphoria

En underbar dag. Igen. Euforisk lycka rent allmänt. Igen. Dansade med mamma på uteplatsen till just den låten så det hördes genom lilla skogen. For till Skansen, mötte farfar vid Slussen, tia Anders och ras vid Skansen. Farfar var på bushumör och visade hur det var på sjön. På Skansen gick vi vant. Ville inte rida. Det gumpar för mycket sa jag. Kollade alla djuren och imponerades av lodjuren som gjorde precis som allram och tjet. Sprang in på nya lillskansen. Jättefint och roligt! Lämnade tre nappar i träningssyfte och fick ett diplom! När jag skulle ta en nap sen kom jag på mig och pappa påminde. Men efter tio sekunder med mungipor nere, blundade jag och var fridfull en minut senare. Ytterligare två min senare sov jag som en liten dunig kycklingunge. Problemfritt! Vaknade i hissen på Nacka simhall, nya bud! En timmes ny lycka, som en fågel i ett fågelbad. Sprutar lika mycket vatten som idéer. Och sjöng på euphoria förstås. Hemma på gården såg jag tjejerna och hängde lite med dom. Farmor tittade förbi och hängde på. Avslutade i god stämning hemma och påminde pappa om när jag senast skulle vara på dagis. Tack! E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0