120616 jarlaberg I'm back

Ja jag har tagit tillbaka kvarteret idag. Det gick rätt fort att komma iland efter viggsö kan man säga och havsluften från veckan däckade mig redan halv sju ikväll... Men vi hann med mycket. Vi tre drog till sickla i fm och köpte nya gympaskor och jag hoppade hoppsasteg och var allmänt glad. Så fortsatte dagen. Mormor och morfar dök upp på en fint besök och hade hjälpt till att hämta nya barnstolar som vi köpt för nu är e ett snäpp äldre igen! Inte bara en nappfri vecka i ryggen, nu ska jag ur bebisstolen i bilen! Efter lite fram och tillbaka med stolarna och bilen så hade vi oss en blöt härlig eftermiddag som jag avslutade med en underbar halvtimme i badrummet. Där, liksom ute här och där när jag hamnar i min lilla zon, så småsjunger jag för mig själv på ett tydligen extremt sött sätt. Nåväl. Mat och vila, i nytt jordgubbsnattlinne från moster ina, gjorde gott och pappa och jag slumrade t o m i soffan. Det var bara att bära in mig, jag lilla e, nu framåtvänd och på väg att släppa nappen. Vart ska detta ta vägen!... E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0