120617 efter regn kommer solsken

Och så jobbade vi idag. Vaknade halv sex och tände väl inte till ordentligt under fm, och pappa likaså, vi gick bara och myste, tog lite luft i regnet trots allt, fika, spelade lite spel. Men så kvicknade vi till, gick förbi mamma till bilen och sa hej, det var dags att köpa present till eftermiddagens kalas hos kompisar. tycker det är så kul med nya bilstolen. Gjorde hoppsasteg till forum från bilen i forum till bilen och hem igen. Allmänt glad sådär som jag är. Åkte båge ner till kalaset vid Statoil ungefär, så roligt! Kul att leka med dagisgänget igen innan vi går igång med midsommarveckan. Och leken rullade på hemma på gården med tjejerna och det var somrigt och glatt! Somnade kvickt och jag förtydligade för pappa, som jag kört mycket bus med idag med glimten i ögat, hur och när han ska bära in mig i sängen... E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0