120622 mid summer jarlaberg

Vilken underbar dag. Vi laddade hemma på dili på fm. Pappa kom förbi med vespan och vi åkte ner alla tre till nyckelviken för en första halvlek. Kände på hoppborgen och omgivningarna och tog oss en god fika. Hemma väntade lunch med farfar och farmor och jag fick mig en stund i vagnen och vaknade upp strax innan stångresning. Hann med några hopp i borgen igen, kul det där. Sen dans och hopp och jag vet inte vad bland en massa människor, men kul var det. Tog en karusell till innan vi tog oss hemåt för grill osv. Många familjer var hemma, t o m den familjen som bodde på landå innan oss. Och den familjen tog med mig i en skattjakt på godis och jag fick min alldeles egen påse! Det var en livfull och varm kväll på landå och med en god middag med farmor farfar och pappa så kan jag allt inte klaga, det var kul och mysigt och trots lite snuva så tog jag mig i mål som bara jag kan. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0