120623 midsommardag

Dagen kändes lite dagen efter, det var ju fullspäckat igår. Sen hade jag faktiskt en rätt snuvig och småfebrig dag, så förmiddagen gick med täcken i soffans tecken. Och så spratt jag till ibland förstås... Sov mig en stund i vagnen och sövdes av de små regndropparna. Vaknade i bussen på väg till järla och lilla kusin vitamin rasmus. Han blev så glad, och jag med, vi har kul ihop helt enkelt, det är roligt att visa honom vad som går att göra här i livet, vad jag vet. Åt sen lunch där och sen åkte vi hem till mamma och tog med oss lite fredagsgott som mamma och jag skulle mysa med. Men hann med att träffa gänget på gården först, vi letade fyrklövrar och sniglar, såklart... Jag fick en liten feberpilla på dili och somnade gott efter lördagskvällen. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0