120629 grande finale

Japp, sista dagen med gänget, nu är det sommarlov! Kramade alla och stod och hoppade med stora e och skrek bubbelgum i kör… Vi ville leka på landå, och hur kan man stå emot två skrattande flickor som hoppar och ropar bubbelgum samtidigt… Vi köpte det, det är så roligt att snurra på ratten så kulan med tuggummi rullar ner, jag tror ni gjort samma sak en gång i tiden! Samt lite fredagsgodis förstås. Vi blandade gården med innelek, en stund satt vi och sjöng samma sång med varsin docka som vi bytte på inne på mitt rum. Helt plötsligt dök mamma upp och sa hej då inför sin resa, vi satt alla fyra och skrattade vid köksbordet, t ex åt att pappa var tant och vi två små var pojkar, och mamma en han. Sen for vi väl runt lite till innan vi satte oss en stund och åt vårt godis och njöt. Jag började gäspa, stora e hämtades, jag tokade mig på toa lite, sen somnade jag lika mjukt som ett löv som faller mot marken. Nu är det fem veckor sommarlov, vi ses i svängarna hörni! E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0