120317 en dans i nacka

Bildligt och bokstavligt. Började som vanligt med lördagsdansen i alphyddan efter att pappa kom förbi dili och hängde lite med mamma och mig. Jag och mamma visade en trollerilek och vi skratta högt. På väg till dansen tog vi forum, köpte smooooothhhie som jag säger och present till Lea, en basketboll! Den! Ropade jag... Vi köpte en till mig med, det var Clas Olson pris... Sen mötte vi nackagänget i sickla på en burgare. Vidare till farfar i finntorp och kollade hans lägenhet och provhoppade sängen. Farmor och jag provade lekparkerna där och sen bar det iväg till järla för lek med Rasmus och gänget. Kvällen flöt på och på väg hem kallade jag farfar dumskalle på skoj och han kallade mig nappskalle. Hemma slocknade jag gott efter att jag lät pappa sova intill, såg han var på väg att somna när videung tystnade... E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0