120330 "jag har mitt barn!"

Jag stod på soffbordet och skrek som ronjas pappa! Pappa var glad åt att se mig och jag gjorde som ronjas pappa på filmen. Vi skrattade glatt. Annars bar det iväg till tempo förstås och som i en hytt satt jag i vagnen med regnskydd och pekade ut bitarna. Var på ett himla bra humör och vi hade så roligt. Jag blev matat sittandes på pappas axlar i soffan, som vanligt, det är så vi ofta äter middag, bra va... När jag gick in för att tvätta händerna, när vi kom från dagis fick inte pappa följa med, och ut kom jag, i pyjamas! Jag var för tokig. Och sen skulle jag helt plötsligt ut vid kvart i sju. Gick inte att hålla mig tillbaka så lite intensiv lek på gården med tokiga pekleken som jag skrattar åt så mycket när jag skickar pappa åt fel håll hela tiden, körde jag ut det sista. Väl inne kom vi till ro och jag njöt av nalle puh, den finaste sagan som finns, sa jag. Men somna inte förrän pappa la sig intill och somnade själv... E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0