120331 partytime

En hel dags fest. Vi startade med att konstatera att jag hade min egen dag, och Bolibompa på svt bekräftade det. Sen blev jag väldigt trött men somna ej. Vi skulle köpa present till Rasmus men forum bjöd inget vi tänkte. Dansen kl 1145 är härlig och läraren funderar på om jag skulle prova 5-7 år i höst... Vi sprang till sickla för att fixa Rasmus present och efter lite bestyr hamnade vi i järla bland en massa folk. Jag var lite kall först som jag än så länge kan vara offentligt men tinade upp med hjälp av två andra barn. Och farmor läste sagor för oss när vi inte kände för läget. Kollade in rasmus ordentligt när han öppnade presenter och nynnade till luffarevisan. Tog en väldigt sen nap så jag kunde vara med på kvällsmaten och kom i säng efter en sen men väldigt mysig välling med ny stor förståelse för kalas människor umgänge presenter osv och hur man förhåller sig till sånt. Alla var så snälla och jag förstod att jag är omtyckt och att det inte är så dumt att börja förstå vad det innebär. Somnade när iors kalas var som intensivast... E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0