120505 uti vårsolens dans

Kom till Nacka från ett härligt dygn i Väsby med mormor och morfar. Och Charlie! Som jag hållt på med den hunden! Idag följde Väsby med till dansen för man fick titta på oss idag. Det var inte min melodi idag. Så jag satt bredvid och kollade. Det var bara så jag ville idag. Eftermiddag och kväll var vi med rasmus och Anders. Tia var iväg. Och som jag fixar med lillen! Vi lekte i timmar, först på lekplatsen i järla där jag träffade Ester från dansen och sen hemma. Jag lyckades till och med mata på riktigt och jag var oändligt stolt. Efter flera timmar slocknade vi hemma efter busshållsplatsleken som får mig att skratta ljuvligt. Tack alla för idag. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0