120506 jazz och jets

Laddade för jazzklubb på förmiddagen. Man är ju cool va... Vi fick höra ett band som spelade med ren improvisation. Hitte på under tiden liksom, dom visste inte vad det skulle bli, vi fick föreslå. Som en låt om julafton till exempel. Sen dansade vi och jag vet inte vem av pappa mig och bolle som skakade mest. Hemma lekte vi lite i parken, cykla och bara myste innan vi for till flygplatsen. Här har jag varit förut sa jag och drömde om att flyga någonstans igen. Det kommer jag göra sa pappa. Vi åt pasta och kollade planen som for iväg. Kolla skrek vi. Sen kom då farfar och farmor och det var fint att se dom igen. Dom bubblade i bilen och jag lyssnade nyfiket. Hos farmor fick jag en engelsk barnbok och en flöjt i present! Vi hade kisspaus. Släppte farfar i finntorp och tog oss hem och jag cyklade hela vägen från garaget! En skön dusch fick oss i god sömnstämning och vi somnade båda vid halv nio... E

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1148402/images/2012/pic_201529674.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0