120509 ja det är våren, igen

Jag och stora Ester framförde den idag hemma hos henne. Ni får mejl, lyssna se och lär... Ville fortsätta leka efter dagis och pappa tänkte ok hur jag jag säga nej till den glädjen. Farmor som tydligen laddat med lek hemma får vända tillbaka en annan dag... Vi hade en rätt lugn och lekteknisk kväll med digitala saker. Viktigt att få med det också ju, så man är med i matchen. Men vi sjöng alltså också. Jag sjöng dock inte i duschen. Jag var så trött att jag grät lite stackars jag men det behövdes och vi var snabba. En bit in i puh så klappade jag pappa på armen halvsovandes. Orkade inte säga nåt men pappa förstod att det var lite videung som fattades och jag svävade iväg, doftande som en vårblomma. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0